نرم افزار تعاونی مسکن

نرم افزار تعاونی مسکن

نرم افزار تعاونی مسکن - نرم افزار تعاونی مصرف -نرم افزار تعاونی اعتبار- نرم افزار تعاونی- نرم افزار حسابداری
نرم افزار تعاونی مسکن

نرم افزار تعاونی مسکن

نرم افزار تعاونی مسکن - نرم افزار تعاونی مصرف -نرم افزار تعاونی اعتبار- نرم افزار تعاونی- نرم افزار حسابداری

نرم افزار تعاونی مسکن



دانلود محصولات نرم افزاری شرکت دانش رایانه شیراز،  نرم افزار تعاونی مسکن و تعاونی مصرف و تعاونی اعتبار ، نرم افزارهای سازمانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  به شماره قرارداد  96429/19/200  و 6137/19/200  و 80034/17/200  می باشند .فقط نرم افزار تعاون در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی طراحی شده است و مورد تایید کارشناسان وزارت هست و  بطور رایگان میتوانید از وب سایت وزارت تعاون دانلود نمائید و جهت جلوگیری از مشکلاتی که با نرم افزار های جعلی بوجود خواهد آمد ، لطفا به هیچ وجه به تبلیغات جعلی نرم افزارهای غیرمجاز توجه ننمائید . موفق باشید ...



پس از باز شدن صفحه مربوط به دفتر تعاونیهای توزیعی کلید لینک های مفید را انتخاب نمائید .






نامه وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی  به ادارات کل تعاون استان ها جهت نصب نرم افزار تعاون شرکت دانش رایانه شیراز در تعاونی ها :




با عرض سلام و ادب و خسته نباشید و آرزوی موفقیت و بهروزی برای کاربران محترم نرم افزار تعاون و دیگر نرم افزارهای مالی و اداری تولیدی این شرکت ، فعلا با استفاده از سرور محترم پرشین گیگ در خدمتتان هستیم . امیدواریم پس از رفع مشکل با سرور قبلی شرکت وب سایت قبلی هم فعال گردد تا بتوانیم گوشه ای از همکاریهای بیدریغ شما کاربران عزیز و ارزشمند را پاسخگو باشیم . 






لازم به ذکر است نرم افزار تعاون به صورت رایگان ارائه میگردد و شرکت دانش فقط هزینه پشتیبانی حداقلی دریافت مینماید .

هم اکنون بیش از ده هزار 10000 تعاونی در سطح کشور عزیزمان ، نرم افزار تعاون را نصب نموده اند و با نرم افزار تعاون شروع به کار کرده اند . تماسهای تلفنی کاربران محترم از شهرستانهای دوردست و نقاط مختلف میهن عزیزمان ، کارشناسان فنی شرکت را مصمم تر از قبل به ادامه این پروژه کشوری با تمام انرژی و توان تشویق می نماید ، تا با همکاری وزارت محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بتوانند گامی هر چند کوچک در ارتقای جنبش نرم افزاری و سیاست هوشمندانه دولت محترم در رشد و توسعه دولت الکترونیک ، بردارند وشاهد پیشرفت و شکوفایی کشور عزیزمان باشند . 


پشتیبانی نرم افزار تعاون توسط دو شعبه فارس و آذر بایجان انجام می گردد و در کنار تیم طراحی نرم افزار هم اکنون شش نفر کارشناس فنی پاسخگوی اشکالات و سئوالات کاربران محترم نرم افزار تعاون می باشند و به طور متوسط هر روز هر کدام از کارشناسان 30 الی 50 تماس تلفنی و یا پست الکترونیکی را جهت رفع اشکال پاسخ می دهند . تا چه در نظر آید و چه مقبول افتد . 

فعلا محصولات شرکت را از این صفحه می توانید دانلود نمائید . تا در آینده بتوانیم سرور انحصاری خود شرکت را راه اندازی نمائیم . 

با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل کاری و زندگی 


                               مدیریت و کارشناسان فنی شرکت دانش رایانه شیراز  



آدرس شعبه جنوب ٍ استان فارس : شیراز - خیابان مشیر فاطمی - کوچه شماره 2 - شرکت دانش رایانه شیراز . تلفن : 32354014  ،  32338887 - 071  


آدرس شعبه شمال ، آذربایجان شرقی : استان آذربایجان شرقی - عجب شیر - پاساژ ولیعصر - شرکت دانش رایانه شیراز . تلفن : 25 - 37620023 - 041


تعاونیهای محترم جهت گرفتن لوح فشرده نرم افزار و مجموعه کامل آموزش نرم افزار به ادارات کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی در استانی که مقیم آن می باشند مراجعه کنند و در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ با مراجعه به اداره کار و تعاون لوح فشرده نرم افزار را دریافت نمایند و یا از همین وب سایت دانلود نمایند و برای گرفتن کد اشتراک با یکی از شعبات شرکت دانش تماس بگیرند . 


جهت دانلود فایلهای تصویری آموزش کامل حسابداری و سهامداران و همچنین آموزش مدیریت حسابهای قرض الحسنه یا حسابهای جاری و وامهای اعطایی به اعضاء تعاونی و بخشهای دیگر نرم افزار تولیدی شرکت میتوانید به وب سایت Aparat نیز مراجعه نمائید . 


جهت دسترسی به اطلاعات و وب سایت های مربوط و فایلهای مورد نیاز در موتور جستجوی گوگل و یاهو و یا هر موتور جستجوی دیگر نام شرکت دانش رایانه شیراز را جستجو نمائید . 


- در آخرین جلسه هیئت مدیره شرکت دانش رایانه شیراز  مقرر گردید که به دلیل تامین هزینه نرم افزار حسابداری و مالی اداری از طریق دفتر تعاونی های توزیعی وزارت محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، نرم افزار حسابداری رایگان به تمامی تعاونی های دارای کد ثبت در اداره تعاون و در موارد خاص به موسسات خیریه با کد ثبت و شرکت های دارای کد ثبت سهامی عام و خاص ، نرم افزار حسابداری رایگان ارائه گردد .


تعاونی های متقاضی و شرکت هاس سهامی عام و گاه خاص  و موسسات خیریه ی نیازمند به نرم افزار حسابداری رایگان با ادارات تعاون شهر مقیم شان و یا با یکی از شعبات شرکت دانش رایانه شیراز تماس بگیرید ....




توجه - توجه - توجه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.